تعمیرات یخچال فریزر

تعمیرات یخچال فریزر

تعمیرات یخچال فریزر

تعمیرات یخچال فریزر

تعمیرات یخچال فریزر

  • ۰
  • ۰

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی رضوی نسب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بسطام در آستان مقدس امامزاده سید ابوالقاسم (ع) این شهر ضمن تسلیت شهادت امام هادی (ع) و فوت مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی بیان کرد: علما از جمله برکات جامعه هستند.

وی با بیان اینکه در دهه مبارک فجر و در چهل و سومین بهار پیروزی انقلاب از مسئولان و کسانی که انقلاب را لمس کردند انتظار داریم برکات این انقلاب و نظام را برای نسل امروز تشریح کنند، تاکید کرد: جهاد تبیینی امروز در برابر هجمه‌های دشمنان که به خصوص نسل جوان را مورد هجمه قرار داده، اهمیت زیادی دارد.

امام جمعه بسطام همچنین گفت: با توجه به شرایط بحرانی کرونا برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن منتظر دستور ستاد مقابله با کرونا خواهیم ماند.

رضوی نسب در ادامه به مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به تولیدکنندگان خودرو و لوازم خانگی اشاره کرد و گفت: دو مافیای حاکم بر این دو صنعت سوار بر گرده مردم کالاها و خودروی بی‌کیفیت و گران در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهند و این عمل در نتیجه عدم مدیریت صحیح است.

وی افزود: بر این رفتارها نامی جز دزدی از بیت‌المال و مردم نمی‌توان نهاد آن هم در شرایطی که کشورهای غربی و آل سعود برای کشور ما دندان تیز کرده‌اند لذا باید مسئولان نظارت را در این زمینه‌ها تشدید کنند.

  • ۰۰/۱۱/۱۶
  • nilofar seify

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی