تعمیرات یخچال فریزر

تعمیرات یخچال فریزر

تعمیرات یخچال فریزر

تعمیرات یخچال فریزر

تعمیرات یخچال فریزر

۹ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به ضرب‌الاجل رئیس جمهور مبنی بر ساماندهی واردات کالا از طریق ته‌لنجی، هر چه سریع‌تر مسئولان مربوطه بایستی تصمیمات مناسبی اتخاذ کنند؛ چرا که با تداوم وضعیت فعلی، معیشت مرزنشینان بیش از پیش به منافع مافیای قاچاق کالا گره زده خواهد شد.

یکی از مصوبات ششمین سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت سیزدهم به استان بوشهر، تعیین تکلیف وضعیت کالای همراه ملوان تحت عنوان ته‌لنجی بود که به گفته مسئولان استانی قرار است طی ۱۰ روز آینده، تصمیمات اتخاذ شده در این رابطه نهایی شود.

واردات کالا از طریق رویه تعاونی‌های مرزنشینی و ته‌لنجی، یکی از راه‌های تأمین معیشت برخی از مرزنشینان کشور است. البته به دلیل عدم نظارت مناسب بر این فرآیندهای تجاری، سالانه حجم قابل توجهی از کالاها، بدون رعایت تشریفات گمرکی و اولویت‌بندی وارد کشور شده و در بازار شهرهای بزرگ توزیع می‌‎شود. این امر موجب شده است که برخی از سیاست‌های کلی از این طریق دور زده شود، به طور مثال ممنوعیت ورود لوازم خانگی و کالاهای مشابه تولید داخل که اخیراً نیز مورد حمایت رهبری قرار گرفته است، با واردات گسترده از طریق ته‌لنجی و تعاونی‌های مرزنشین عملاً تأثیر خود را از دست می‌دهد.

واردات گسترده از طریق معافیت‌های مرزنشینی در حالی صورت می‌گیرد که مطابق ماده ۶ قانون ساماندهی مبادلات مرزی، ارزش کل کالاهای قابل مبادله در مناطق مرزی بایستی سالانه معادل ۳ درصد مجموع صادرات کشور به مأخذ سال قبل تعیین شود که با توجه به عملکرد تجاری کشور در سال گذشته این رقم حدود یک میلیارد دلار تخمین زده می‌شود؛ اما شواهدی همچون حجم محموله‌های مربوط به ته‌لنجی و معافیت‌های مرزنشینی، بیانگر آن است که میزان واردات کالا از این رویه بسیار چشمگیرتر از این رقم است.

بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد سود سرشار حاصل از این فعالیت‌های تجاری نیز به هیچ وجه به جیب ملوانان و کوله‌بران نمی‌رود و در واقع برنده وضعیت فعلی، مافیای قاچاق کالا است که با سوءاستفاده از وضعیت نامناسب معیشت مرزنشینان، به دنبال دور زدن قوانین و واردات کالا بیش از ظرفیت مجاز و همچنین واردات کالاهای ممنوعه به کشور هستند.

مسئولان محلی در استان‌های مرزنشین سالهاست به دنبال ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب و درآمد پایدار برای بومیان بوده‌اند، اما به دلیل عدم برنامه‌ریزی مناسب و به موقع، به دنبال راه‌حل‌های موقت رفته و با تصویب برخی از استثنائات تجاری برای ملوانان و کوله‌بران، بدترین نسخه ممکن را برای درمان این وضعیت نابسامان تجویز کرده‌اند.

افزایش بی‌ضابطه واردات ته‌لنجی به ضرر تولیدکنندگان داخلی

متأسفانه ضعف نظارتی و عدم رعایت ضوابط واردات کالا از طرق مرزنشینی و ته‌لنجی، باعث نارضایتی تولیدکنندگان داخلی نیز شده است. چرا که بسیاری از کالاها از طریق ملوانی و کوله‌بری بدون پرداخت مالیات و عوارض گمرکی به راحتی وارد کشور شده و مصرف آن‌ها نیز محدود به استان‌های مرزی نمی‌شود.

گفتنی است که بر اساس آئین‌نامه فعلی واردات ته‌‎لنجی، ملوانان اجازه ندارند کالاهای موسوم به ته‌لنجی را خارج از استان خود به فروش برسانند؛ اما شواهد حاکی از آن است که این کالاها به بازار تمام شهرهای ایران ارسال شده و در عمل هیچ نظارتی بر اجرای درست قوانین وضع شده وجود ندارد.

تولیدکنندگان لوازم خانگی یکی از مهمترین منتقدان وضعیت فعلی واردات ته‌لنجی و مرزنشینی هستند. به گفته دیانی، رئیس انجمن صنفی صنایع لوازم خانگی، دو کشتی لوازم خانگی از کره جنوبی به سمت ایران در حال حرکت است و کره‌ای‌ها نقشه دارند تا از طریق تعاونی‌های مرزنشینی و ته‌لنجی آنها را به در بازار ایران بفروشند. این در حالی است که حجم واردات ته‌لنجی و همچنین نیاز استان‌های مرزی به لوازم خانگی بسیار محدود بوده و این موضوع بیانگر آن است که مافیای قاچاق کالا قصد دارد این کالاها را در سراسر کشور عرضه کند.

 

منبع: 

https://www.mehrnews.com/news/5331665/%D8%B3%D8%B1%D9%86%D9%88%D8%B4%D8%AA-%D8%B6%D8%B1%D8%A8-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AC%D9%84-%D8%B1%D8%A6%DB%8C%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%87%DB%8C-%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AA-%D8%AA%D9%87-%D9%84%D9%86%D8%AC%DB%8C

  • nilofar seify
  • ۰
  • ۰

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، معاون اول رئیس‌جمهوری پیش از ظهر امروز پنجشنبه، با حضور در بازار امین حضور تهران از نزدیک به بررسی وضعیت قیمت‌ها در بازار لوازم خانگی پرداخت و با کسبه و خریداران به گفتگو نشست.

محمد مخبر در این بازدید که حدود دو ساعت به طول انجامید، وضعیت تولیدات داخلی و واردات در حوزه لوازم خانگی را در گفتگو با صاحبان مغازه‌ها و عمده و خرده‌فروشان بازار بررسی کرد و گلایه‌های برخی از کسبه و همچنین خریداران را در خصوص افزایش بعضی قیمت‌ها و مشکلات عرضه و تقاضا در این بازار شنید.

وی اظهار امیدواری کرد دولت بتواند با رصد مداوم و با همراهی تولیدکنندگان وضعیت این بازار را نیز ثبات بیشتری بخشیده و در مسیر کنترل قیمت‌ها و حل مشکلات مردم قدم بردارد.

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین در این راستا در حاشیه بازدید به صورت تلفنی با برخی از مدیران عامل کارخانجات بزرگ تولیدی در داخل گفتگو کرد و با بیان مشکلات عنوان شده از سوی مردم، از آنها خواست برنامه‌های خود را برای حل این مسائل ارائه دهند.

گفتنی است، معاون اول رئیس‌جمهور در جلسه روزگذشته کارگروه تنظیم بازار، حمایت و پشتیبانی از تولید داخلی را از سیاست‌ها و رویکردهای اصلی دولت برشمرده و در عین حال گفته بود: اگرچه دولت حمایت از تولید داخلی را از راهبردهای اصلی خود می‌داند، اما در عین حال تولیدکنندگان باید به دو موضوع مهم قیمت و کیفیت کالا توجه جدی داشته باشند چرا که اگر در این میان منافع مردم نادیده گرفته شود، دولت ناچار است حل مشکلات مردم را در اولویت قرار دهد.

منبع: 

https://www.mehrnews.com/news/5338343/%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D9%85%D8%B9%D8%A7%D9%88%D9%86-%D8%A7%D9%88%D9%84-%D8%B1%D8%A6%DB%8C%D8%B3-%D8%AC%D9%85%D9%87%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1

  • nilofar seify
  • ۰
  • ۰

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، ما لوازم برقی زیادی از یخچال و ماشین لباسشویی گرفته تا تلویزیون را در خانه داریم و این وسایل ممکن است یک روز نتوانند کارایی و بهره‌وری مناسب را داشته باشند. برای مثال ممکن است کولرگازی به‌درستی کار نکند و نتواند هوا را به‌خوبی خنک کند. از سوی دیگر این احتمال وجود دارد که لوازم برقی کارایی خود را از دست بدهند و موجب هدر رفتن انرژی شوند. بااین‌حال اگر بدانید که چگونه از لوازم برقی خود نگهداری کنید این مشکلات کمتر اتفاق می‌افتند. در ادامه با چند نکته ضروری در مورد نگهداری از لوازم برقی آشنا می‌شوید.

۱. نگهداری از تلویزیون

به‌عنوان اولین نکته لازم است بدانید تلویزیون نباید در محیطی بسیار گرم قرار بگیرد زیرا این مسئله می‌تواند به‌شدت بر طول عمر تلویزیون تاثیر بگذارد. از سوی دیگر، سطح روشنایی تلویزیون نباید بیش از حد بالا باشد زیرا این مسئله می‌تواند احتمال فرسودگی ساطع‌کننده‌های نور تلویزیون را افزایش دهد. بهتر است همیشه سطح روشنایی تلویزیون را بر اساس نور اتاق تنظیم کنید. بااین‌حال، اجازه ندهید که نور صفحه تلویزیون زیاد باشد.

برای کاهش نور اتاق می‌توانید پرده‌های اتاق را بکشید. همچنین، اگر در منطقه‌ای که زندگی می‌کنید نوسانات برق وجود دارد از تنظیم‌کننده ولتاژ استفاده کنید تا نوسانات برق به تلویزیون شما آسیب نرساند. در این زمینه انتخاب و خرید تلویزیونی با کیفیت مثل جدیدترین تلویزیون‌های ایکس ویژن از سری ۸ با کیفیت ۴k از نمایندگی نیز اهمیت دارد. قیمت این تلویزیون در ابعاد ۳۲، ۴۳، ۵۵ اینچ متفاوت است.

منبع: 

https://www.mehrnews.com/news/5336581/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%B6%D8%B1%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%86%DA%AF%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%AA%D8%B1%D8%AA%DB%8C%D8%A8-%D8%A7%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%AA-%D8%A2%D9%86-%D9%87%D8%A7

  • nilofar seify
  • ۰
  • ۰

۱ - مهمترین سبب ترموستات بازرسی کننده حرارت مخروب می شود 
ترموستات وارسی کننده حرارت ، ولتاژ واجب را به کمپرسور ، ماشین فن تبخیرکننده ، و ماشین فن چگالنده به جریان می‌اندازد . چنانچه این علت بی‌شمار حیاتی برای بازرسی گرمی مثل کسب نکند ، یخچال جریان برق وصول نمی‌کند و خنک نخواهد شد .

۲ - رتبه یخچال تنسیق نخواهد بود ؟
گاهی عهد یک مناسبت انبوه آسان را فراموش خواهیم نمود . مرتبه باطن یخچال را یادمان می‌رود که نظم‌دهی کنیم . درصورتی‌که از نمونه های کهنه صرف می دهید ، نظم‌دهی حرارت به یاور ترموستاتهای ولومی اجرای خواهد بود و با پایه ای که روی ان وجود خواهد داشت به آسایش قادر خواهید بود مرتبه آن را خیلی تر بکنید و در نمونه های جدیدتر ، به امداد سوئیچ ها و پیج دیجیتال لمسی این وظیفه اجرا می گردد . حسب آنچه خوب شد که در فصول یخ و گرم از سالدر وضع مرتب‌سازی شدن حرارت یا مرتبه یخچال خودش خاطرجمع شوید .

به این سبب که بسامان کردن رتبه می‌تواند امداد انبوه زاید در نهی از تلف کوچ کردن توان و استعمال هذیان یخچالها گردد . در اینصورت خرج برق مصرفی شما کاست نمایان کرده و ابزار الکتریکی زندگانی زیادی خواهند نمود .

۳ - زیادتر از وسع یخچال تو آن مود غذایی قرار داده اید ؟ 🥵
گاهی روزگار دلیل ملایم نشدن یخچال مقدار خیلی موادی خواهد شد که اندرون آن قرار می شود . وقتی که شما ماده‌ها زاید اندرون یخچال قرار می‌دهید ، تنگی مصرفی که به یخچال وارد خواهد شد افزون بر حد نیرو آن ابزار بوده است . قرار بخشیدن میزان خیلی ماده‌ها غذایی سبب ممانعت از پرسه هوای درون ان می توان و سختی بسیار را به ترموستات وارد کرده و یا با ماده‌ها قرار داده تبدیل شده جلوی گذشتن هوای سرد را گرفته اید .

۴ - درب یخچال را درسته بستگی اید ؟ یا درب آن مانند پکت می توان ؟
درب این وسله اساسی الکتریکی را به زیبایی نبسته اید و آرزو دمای خوب دارید سرد نکردن یخچال ؟ زمانی دوران درب یخچال مانده و هوای گرم و خیس خانگی به اندرون آن سرایت می نماید و تولیدات وارد آن ملایم نخواهد شد . به این دو مساله کنجکاوی نمائید :

حتما از پکت گردیدن درب قابل اطمینان شوید . برای اعتماد خیلی از به لامپ داخل اسباب مراقبت بکنید و ببینید که وقت جعبه گردیدن بی‌فروغ می توان ؟
لاستیک مدار درب را به زیبایی چک بکنید و ببینید که واقعاً در جایی که الزاماً باید قرار بگیرد می شود . سوراخی و یا انخراق این لاستیک علت گذشتن هوای گرم می توان .
۵ - محدودیت گاز مبرد ؟ 🤔
یکی از مهمترین عامل های یخ نکردن یخچال و گرم هستن آن کمی گاز مبرد در دور سرمایشی شده است . در صورتی که چکه گاز انگیزه تخفیف آن در تناوب یخچال گشته هست ، می تواند اثراتی همچون یخ نشدن یخچال ، سوزنده گردیدن کمپرسور و غیره را رویت نمود . در این مواقع حاجت به شارژ گاز یخچال به وسیله تکنسین خبره بوده است .

۶ - کویل‌های کندانسور ابهام‌آمیز داراست ! !
در درست کندانسور تکلیف سرد کردن گاز در یخچال را به تقبل دارا است . به این شکل که گازی که به وسیله آن با ضیق پدیدآوری گشته را با کاستی گرما به آبکی تحول می سازد .

این آتمسفر در همان لوله‌های کویل عقب یخچال جریان دارند . پس از مدتی از حرفه انجام‌دادن سیستم بلکه مبارز و خاک این لوله‌ها را گرفته می نماید . همین مبارز و گرد ها موجب خواهد بود کنش‌ها مطبوع سازی یخچال صحیح اعمال نشود . پس برای حل این مساله لازم شده که کویل‌های کندانسور یخچال فریزرتان را چند مهلت یکبار پاک نمائید .
 

  • nilofar seify
  • ۰
  • ۰

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، علی جدی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به افزایش قیمت لوازم خانگی به دنبال ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره‌ای گفت: با پیگیری‌های کمیسیون صنایع و معادن مجلس و اعلام سازمان حمایت از مصرف کنندگان بنا شد تا قیمت لوازم خانگی به حالت قبل بازگردد. 

وی افزود: تاکنون تعدادی از تولیدکنندگان لوازم خانگی قیمت‌ها را به حالت قبل بازگردانده‌اند و مابقی نیز باید این بازگشت قیمت‌ها به حالت قبل را اجرایی کنند. 

عضو کمیسیون صنایع مجلس اظهار کرد: دلیلی ندارد که تولیدکنندگان لوازم خانگی ما بخواهند قیمت‌ها را افزایش دهند این افزایش قیمت هیچ توجیهی ندارد. 

جدی خاطرنشان کرد: با ممنوعیت واردات لوازم خانگی از کره جنوبی فرصت خوبی برای تولیدکنندگان لوازم خانگی در داخل فراهم شد تا بتوانند از نظر کمی و کیفی تولیدات خود را ارتقا دهند و آن‌ها نیز باید قدر این فرصت را بدانند. 

وی افزود: اگر تولیدکنندگان لوازم خانگی کیفیت کالاهایشان را افزایش دهند و بتوانند با حداقل قیمت کالاهایشان را عرضه کنند، فرصتی برای خود آن‌هاست؛ چراکه زمینه برای محصولاتشان به کشورهای خارجی فراهم می‌شود و اگر از این فرصت استفاده نکنند و بخواهند کالاهای بی‌کیفیت و با قیمت بالا به مردم عرضه کنند بعد که فضا باز شد هیچ کس دیگر رغبتی به خرید محصول شرکت ایرانی نخواهد داشت.

منبع: 

https://www.hamshahrionline.ir/news/633930/%D8%AE%D8%A8%D8%B1-%D8%AE%D9%88%D8%B4-%D8%B9%D8%B6%D9%88-%DA%A9%D9%85%DB%8C%D8%B3%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%B5%D9%86%D8%A7%DB%8C%D8%B9-%D9%85%D8%AC%D9%84%D8%B3-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C#ref=shahrekhabar

  • nilofar seify
  • ۰
  • ۰

به گزارش مشرق، موضوع ممنوعیت واردات لوازم خانگی کٌره‌ای ماه گذشته با دستور رئیس جمهور به وزرای صنعت و اقتصاد ابلاغ شد، این اتفاق در پی نامه نگاری برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی با مقام معظم رهبری و رئیس جمهور صورت گرفت که خواستار ممنوعیت واردات لوازم خانگی به کشور شده بودند.

کارشناسان معتقد هستند در کنار این ممنوعیت واردات، باید استراتژی مشخصی برای صنعت لوازم خانگی اجرایی شود و نقشه راه صنعتگران در کشور روشن باشد، در این راستا سند راهبردی صنعت لوازم خانگی توسط فعالان صنعت لوازم خانگی تدوین شده و مراحل نهایی را برای اجرایی شدن طی می‌کند، این سند هم اکنون در وزارت صنعت در حال بررسی است و طبق دستور وزیر صنعت قرار است هر بخش از آن در قالب یک پروژه اجرایی شود.

در این مورد با عباس هاشمی، دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران گفت‌وگو کردیم که در ادامه می خوانید:

 اخیراً سندی راهبردی برای صنعت لوازم خانگی کشور تدوین شده که قرار است چشم انداز و برنامه مشخصی را پیش روی این صنعت قرار دهد، این سند در چه بخش هایی تدوین شده و چه مواردی را در بر می گیرد؟

هاشمی: انجمن صنایع لوازم خانگی ایران به عنوان بزرگترین تشکل صنعت لوازم خانگی کشور با سابقه ۴۰ ساله و عضویت در اتاق بازرگانی ایران، حدود ۲۵۰ واحد صنعتی را در عضویت خود دارد. در این انجمن از یک سال و نیم پیش کار تدوین سند راهبردی صنعت لوازم خانگی با همکاری مؤسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی آغاز شد که این سند با هماهنگی مراکز دانشگاهی از صفر تا ۱۰۰ صنعت لوازم خانگی کشور را در برمی‌گیرد و همه حلقه‌های زنجیره ارزش، زنجیره تأمین صنعت لوازم خانگی، نحوه قیمت‌گذاری، فناور و دانش‌بنیان بودن شرکت‌های لوازم خانگی در آن دیده شده است. به طوری که وضعیت صنعت لوازم خانگی در ایران و دنیا مورد بررسی قرار گرفته است.

همچنین در این سند نحوه همکاری شرکت‌های ایرانی با یکدیگر و یا با شرکت‌های خارجی مورد ارزیابی قرار گرفته و مشخص شده که این همکاری‌ها به چه شکل باید باشد تا صنعتی با بنیان قوی و پایدار داشته باشیم. در نهایت، سند راهبردی صنعت لوازم خانگی به تازگی به بیت‌، ریاست جمهوری‌، وزیر صنعت و کمیسیون صنایع مجلس ارائه شد.

منبع:

https://www.mashreghnews.ir/news/1290104/%D9%BE%D8%B4%D8%AA-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D9%87-%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA#ref=shahrekhabar

  • nilofar seify
  • ۰
  • ۰

چنانچه فن یخچال شغل نکند چه می گردد ؟ 😣😣😣

از اعتبار فن اندرون یخچال پیداست که به صورت فراگیر دو فریضه خواهد داشت ، یکی نقل هوای یخ تو یخچال و منتشر یکنواخت برد در اطراف یخچال فریزر و دیگری سرد کردن قطعاتی از یخچال که با جدیت خودتان حرارت پدیدآوری می‌کنند . اندازه فن بهره برداری می شود در یخچال فریزر جعبه به گونه و سال ساختن یخچال , می‌تواند از ۱ تا ۴ نااستوار هست .
یخچال فریزرهای عتیقه قالب ساده‌ای داشتند و در آن‌ها از اصلاً فنی بکارگیری نمی‌شد و سرمای پدیدآوری می شود به وسیله اواپراتور بی نیاز به صرف از فن و به قیافه راست ماده‌ها غذایی را سرد می‌کرد . اما با پیچیده‌تر گردیدن نتیجه یخچال فریزرها و احتیاج به به وجود آوردن سرمای افزون‌تر و یکنواخت‌تر , فن به قطعه‌ای جداناپذیر از یخچال فریزرها مبادله شد . به طوری که در یخچال‌های تازه از ۴ فن در تکه های متعدد بهره برداری می توان .
اما هرکدام از این هنر ها چه کاربردی دارند ؟ هنر های تو به چند قسمت انشعاب می‌شوند ؟ به‌چه‌طریق نابسامانی فن را شناسایی دهیم ؟ علائم تخریب فن داخل یخچال یعنی چه ؟ دلیل عمل نکردن فن یخچال یعنی چه ؟ و … این‌ها سوالاتی بوده است که در امتداد به آن‌ها جواب خواهیم کرد .
دسته‌بندی فن وارد یخچال از نگرش ولتاژ
یکی از دسته‌بندی‌های آماده , رده‌بندی فن یخچال برپایه ولتاژ شد . در این رده‌بندی فن به دو گونه پخش می‌شوند :

فن با ولتاژ v110 یا v220 : این دسته فن وافراً در یخچال فریزرهایی به وظیفه می‌رود که بورد ندارند و برق وضع لزوم خودش را مستقیما از برق شهرنشین ایمن‌سازی می‌کنند . برق شهرنشین در ایران و زیادی مملکت ها 220 v خواهد شد منتها در وافراً یخچال‌های امریکایی فن با ولتاژ 110 v شغل عمل می کند که در این سیما بایست در جاده فن از یک ترانس تبدیل بکارگیری نمود .
فن با ولتاژ 8 v , 12 v و … : در غالباً یخچال‌ فریزرهای تازه که بورد اکترونیکی دارند از این گونه تکنیک های یخچال فریزر که با جریان متناوب یا DC حرفه می‌کنند , بهره برداری خواهد بود . برق وضع احتیاج این گونه تکنیک ها از بورد یخچال فریزر فراهم شدن تبدیل شده و به همین علت دارای ولتاژ اندکی‌ست .
دسته‌بندی فن برای یخچال از کامنت دسته گرداگرد 


فن با چرخه پابرجا : این گونه هنر ها مقدار چرخه ثابتی دارند . بیشتر هنر های کندانسور یا هنر های داخل از این دسته فن بوده است .
فن با گرداگرد بی‌قرار : در غالباً یخچال‌ فریزرهای توسعه‌یافته از این گونه فن یخچال مصرف خواهد بود و اندازه گردش آن‌ها با دقت به لزوم ابزار , با بورد اسباب مشخص خواهد بود . این گونه هنر ها اکثر سرامیکی می باشد و بعنوان فن اواپراتور بکارگیری می‌شوند .
 

  • nilofar seify
  • ۰
  • ۰

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در این گزارش آقای کنتا ایجیما خبرنگار اعزامی روزنامه آساهی ( Asahi) ژاپن با مراجعه به کارخانه‌های تولیدی لوازم خانگی ایران از جمله گروه پاکشوما در مورد رشد تولید و فروش محصولات تولیدی برندهای ایرانی این گروه طی ۲ سال اخیر با توجه به تحریم‌های سیاسی و اقتصادی بین المللی با مدیر ارشد بازاریابی گروه پاکشوما پرداخت.

ایشان با اشاره به اینکه گروه پاکشوما با ۴۵ سال سابقه تولید در این صنعت توانسته دستاوردهای بسیار زیادی از جمله انتقال تکنولوژی خطوط تولید تمام رباتیک یخچال فریزر و افتتاح بزرگترین کارخانه انواع کولر گازی در ایران را داشته باشد و علیرغم اعمال تحریم‌های بین المللی موفق به رشد تولید و عرضه محصولات ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و جاروبرقی به بازارهای داخلی و خارجی در کنار افزایش اشتغالزایی بیش از ۲۰۰۰ نفر شده است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع: 

https://www.mehrnews.com/news/5334375/%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%AA%D8%AD%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D8%A7%DA%A9%D8%B4%D9%88%D9%85%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D9%88%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%A2%D8%B3%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D8%B4%D8%AF

  • nilofar seify
  • ۰
  • ۰

به گزارش خبرنگار مهر، در پی ابلاغ دستور رهبر معظم انقلاب به رئیس جمهور مبنی بر ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره‌ای و ابلاغ این دستور به دستگاه‌های اجرایی ذی ربط، احمد جمالی معاون اقتصادی شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی نیز این ممنوعیت را به همه مدیران عامل مناطق آزاد تحاری-صنعتی ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده:

«در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، واردات لوازم خانکی با نشان تجاری یا ساخت کره جنوبی به محدوده مناطق آزاد ممنوع است.»

بر اساس این بخشنامه، کالاهای کره‌ای وارد شده به محوطه انبارهای مناطق آزاد تا تاریخ ۲۴ مهر ماه امسال از شمول این ممنوعیت معاف شده اند.

منبع: 

https://www.mehrnews.com/news/5334466/%D9%85%D9%85%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C%D8%AA-%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AA-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%87%D9%85%D9%87-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B7%D9%82-%D8%A2%D8%B2%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D8%A8%D9%84%D8%A7%D8%BA-%D8%B4%D8%AF

 

  • nilofar seify