تعمیرات یخچال فریزر

تعمیرات یخچال فریزر

تعمیرات یخچال فریزر

تعمیرات یخچال فریزر

تعمیرات یخچال فریزر

  • ۰
  • ۰

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک
 

چند علت مهم وجود دارد که در ذیل با هم رسیدگی خواهیم کرد:

ممکن است بر پرتو فروسدگی یا عمر طولانی موتور فن این صدا بوجود بیاید. برای رفع این مشکل حتما تعمیرات یخچال جنرال الکتریک  باید از این دستگاه تکنسین بازدید مقطعی داشته باشد و موتور فن را روغن کاری کند. اگر موتور خشک باشد و روان شغل نکند باعث ایجاد صدای رنجانیدن دهنده می‌شود. 
یکی از اصلی ترین دلایل ایجاد صدا معمولا خراب شدن یا به نکویی پیشه نکردن موتور فن کندانسور است که ناپاک شده باشد. 
خرابی رله استارت یگانه دیگر از انگیزه ها صدای بیش از حتماً و ناهنجار در این وسیله است. 
اگر یخچال به احسان تراز نشده باشد همصدای زیادی تولید می‌کند. 
روغن داخل کمپرسور وارد لوله‌های کندانسور و یا اواپراتور می‌شود و داخل لوله‌ها یا ابتدای کمپرسور صدایی مانند قل قل کردن یا جوشیدن از یخچال به گوش می‌رسد
اگر برفک یخچال بسیار شده باشد هم صدای اجحاف به گوش خواهد رسید. یخچالهای امروزین و جدید بدون برفک هستند هراز چند گاهی المنت دستگاه به کار می افتد و برفک را از کابین متمایز میکند به انگیزه گرم شدن المنت کمی صدا ایجاد می شود. 
وظیفه اصلی دستور فن گسیل داشتن هوای خنک و سرد به کابین و تو یخچال است. اگر اواپراتور برفک زیادی داشته باشد و این توده برفک به اجازه فن  نزدیک  شود امکان دارد دستور حین چرخش به برفک تصادف کند. و باعث صدای شگفت و ناهنجاری شود اواپراتور و فن یخچال را کامل رسیدگی کنید.
تعهد تیم ما به کار این شرایط را برای مشتریان عزیز فراهم می‌کند که اگر از تعمیرات یخچال جنرال الکتریک خود راضی نباشند می‌توانند از تعمیرکار مربوطه به شرکت شکایت کرده و مسئول امور بررسی به شکایتها و رضایت مشتری در کمترین موعد شدنی سخت شما عزیزان را با گسیل داشتن یک تکنسین سایر یا با هر شیوه دیگری که مشتری را راضی کند برطرف خواهد کرد. 

تعهد تیم ما به کار این شرایط را برای مشتریان عزیز فراهم می‌کند که اگر از تعمیرات یخچال جنرال الکتریک خود خوشنود نباشند می‌توانند از تعمیرکار مربوطه به شرکت شکایت کرده و رئیس امور بررسی به شکایتها و رضایت مشتری در کمترین سررسید ممکن سخت شما عزیزان را با فرستادن یک تکنسین دیگر یا با هر شیوه دیگری که مشتری را خوشنود کند برطرف خواهد کرد. 

نگران نباشید!! بله اعزام کارشناس و تکنسین در محل است و نیازی نیست که دستگاه خویش را جابجا کنید. تمام تعمیرکاران به منزل شما خواهند آمد و دستگاه را بررسی خواهند کردو به شما دشوار را گزارش خواهند داد. در مرحله بعد به شما اعلام هزنیه می‌کنند و پس متعلق به اگر شما اعلام رضایت کنید، آنها آغاز به پیشه خواهند کرد.

بعد از انجام شغل یخچال شما در حضورتان تست خواهد شد.

  • ۰۰/۱۱/۱۹
  • nilofar seify

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی