تعمیرات یخچال فریزر

تعمیرات یخچال فریزر

تعمیرات یخچال فریزر

تعمیرات یخچال فریزر

تعمیرات یخچال فریزر

  • ۰
  • ۰

نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ

خدمات فیکسی درباره تعمیر ساید بای ساید سامسونگ
استفاده از این دستگاه‌‌ها در بین عموم مردم مخصوصا افراد جوان جامعه در سالهای بازپسین زیاد دوست داشتنی شده است.  نمایندگی تعمیر یخچال سامسونگ تعمیر ساید سامسونگ درخواست‌های زیادی دارد که در این دسته به انگیزه ها خرابی آن خواهیم پرداخت:

  • نشتی گاز ساید
  • اتصالی سیم‌های یخچال‌های ساید
  • کارنکردن سایدبای ساید
  • ضربه خوردن بدنه آن اثناء جا‌به‌جایی
  • پاره شدن درب سایدبای‌ساید
  • کمپرسور شغل نمی‌کند
  • دستگاه برق زیادی مصرف می‌کند
  • ممکن است یخساز شغل نکند

مشکلات متداول یخچال‌های ساید بای ساید که احتیاج به سرویس یخچال سامسونگ پیدا می‌کنیم!!
۱. روشن نشدن یخچال

در اولین مرحله حتما باید اتصالات برق را چک کنید و اگر این مورد صحیح بود باید به سراغ ترموستات و اورلود بروید و چک کنید که معیوب نباشد. بهتر است اگر از لحاظ اتصالات برق دستگاه را چک کردید و مشکلی نداشت با یک تعمیرکار تماس گرفته و از او کمک بگیرید.

۲. صدای بسیار یخچال

اگر دستگاه تراز نباشد ممکن است صدای نامناسبی تولید کند و یا موتور مبتلا مشکلاتی شده باشد. باز هم در اینگونه موارد بهتر است از نمایندگی و تعمیرکار کمک بگیرید.

۳. سرمای بیش از حد

تغییر فصل یگانه از اصلی ترین انگیزه ها تغییر دما است. ممکن است ناخواسته دمای دستگاه را پایین آورده باشید. بهتر است زمانی را صبر کنید و پس از گذشت یک روز دوباره چک کنید. اگر دما به صورت خودکار تنظیم نشد دفترچه راهنما را چک کنید و یا با تعمیرکاران تماس بگیرید.

۴-گرم شدن بدنه دستگاه 

یکی دیگر از مشکلاتی که شدنی است برای خیلی از مشتریان پیش بیاید و از آن گله مند باشند، گرم شدن بدنه ساید است. البته این سخت احتمالاً چندان جدی نباشد و نباید بسیار خویش را نگران آن کنید. اما باید در نظر داشته باشید که این سخت یک ایراد فنی نبوده و یک امر طبیعی در باره این دستگاه ها است پس نگران نباشید. اما بهتر است که از مشاورین ما در مورد این سوژه مشاوره رایگان دریافت کنید. معمولا علت گرما در بدنه به علت جنبش گاز و گردش آن در لوله هایی که در تمام دستگاه پخش است بوجود می‌آید. 

۵-برفک زدن سیستم های بدون برفک 

یکی از سخت های بزرگ هر یخچال و فریزری برفک زدن است. ولی به یاد داشته باشید که مدل های نوفراست بدون دلیل برفک نخواهد زد. انگیزه هایی که این مدلها برفک می‌زنند: 

قرار دریافت در محیط های گرم 

خراب شدن پلاستیک یا نوار بعید درب محصول 

باز و بسته شدن بیش از بی گمان یخچال یا فریزر 

خرابی قطعه ترموستات 

نداشتن فاصله مناسل دستگاه از حصار که جریان هوان به نکویی ردو بدل نشود

قرار دادن غذای بسیار داغ تو یخچال که باعث ایجاد نم زیاد تو این دستگاه می شود

۶-سوختن لامپ یخچال سامسونگ 

یکی از قطعاتی که در کل یخچالها به پیشه می‌رود لامپ است. احمال خرابی آن در همه دستگاه ها یکی است. تشخیص ویرانی آن تنها با نگاه کردن است و نیاز به تخصص خاصی ندارد. البته فقط صریح نشدن لامپ سخت اساسی نیست و ویرانی در قطعه سوکت لامپ و حتی میکروسوئیچ می‌تواند مایه خرابی در عملکرد این تکه شود. 

البته جای نگرانی زیادی نیست و ویرانی این تکه نمی‌تواند نگرانی زیادی را برای مشترکین داشته باشد. در چهره کار نکردن این تکه در نخستین مرحله باید لامپ را چک کرد و اگر لامپ تندرست بود و نسوخته بود می‌توانند با کارآزمودگان فیکسی تماس بگیرند و سخت خود را مطرح کنند و در کمتر از ۲۴ ساعت در زمانی که خود مشتری تعیین میکند تعمیرکار خود را به محل مشتری می‌رساند. 

۷- ویرانی لاستیک دور درب یخچال 

دمای درون یخچال مهم ترین چیزی است که داخل یخچال باید در عقیده گرفته شود. این سوژه باعث می‌شود تا کمپرسور این وسیله به پیشه گرفته شود. بعد اگر نوار بعید درب خراب باشد نم و گرمای محیط خارج یخچال به داخل این وسیله نفوذ پیدا می‌کند و باعث اختناق بیش از کران به یخچال می‌شود و مایه بیشتر شغل کردن و خپگی به دستگاه می‌شود، در نتیجه باعث ویرانی می‌شود. گاهی اوقات اگر خود مشترک بتواند این نوار را خودش عوض کند مشکل می‌شود ولی در بعضی از دستگاه ها تعویض نوار شغل مشترک نیست و دربایستن به یک فرد چیره دست و کار بلد است. 

۸-شکستگی درون یخچال 

از دلایل شکستگی این وسیله می‌تواند قرار دادن وسایل سنگین داخل آن و یا سرمای بیش از حد و دلای سایر زیادی باشد. شکستگی این وسیله موردی نیست که خود مشترک بتوان به آسانی خودش ان را حل کند یا تعمیر کند حتما احتیاج به یک تکنسین چیره دست است لغایت آن را با تجربه به کارگاه آورده و با صافکاری و ساز و برگ ویژه تعمیر کند. در این باره می‌توانید با تیم ما در تماس باشد.

  • ۰۰/۱۱/۱۶
  • nilofar seify

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی